REKLAMACJE

  1. Reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną. P.P.H.U. ELEKTRA TOMASZ WIĘCEK dba o prawidłowe funkcjonowanie Sklepu, zgodnie z obecną wiedzą techniczną, i zobowiązuje się do usuwania wszelkich zgłoszonych przez Klientów nieprawidłowości w rozsądnym czasie. Klient powinien niezwłocznie zgłaszać P.P.H.U. ELEKTRA TOMASZ WIĘCEK wszelkie usterki czy przerwy w działaniu serwisu Sklepu Internetowego. Nieprawidłowości można zgłaszać pisemnie na adres: ul. Papieża Jana Pawła II 10, 59-800 Lubań, drogą mailową na: panpodloga@biuro.pl lub tomaszelektra@interia.pl, lub za pomocą formularza kontaktowego na stronie. W zgłoszeniu reklamacyjnym klient powinien podać swoje dane osobowe, adres do korespondencji, rodzaj i datę zaistnienia problemu. P.P.H.U. ELEKTRA TOMASZ WIĘCEK zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni, a jeśli nie jest to możliwe, do poinformowania Klienta o przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji.
  2. Reklamacje dotyczące zamówień. P.P.H.U. ELEKTRA TOMASZ WIĘCEK, jako sprzedawca, odpowiada za zgodność towarów z umową sprzedaży z klientem-konsumentem, w zakresie określonym przez Ustawę o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Reklamacje związane z naruszeniem praw klienta należy kierować na adres: panpodloga@biuro.pl lub tomaszelektra@interia.pl. P.P.H.U. ELEKTRA TOMASZ WIĘCEK zobowiązuje się rozpatrzeć reklamacje w terminie 14 dni. Jeśli nie jest to możliwe, firma poinformuje o nowym terminie rozpatrzenia reklamacji. P.P.H.U. ELEKTRA TOMASZ WIĘCEK nie jest producentem towarów, odpowiedzialność za gwarancję ponosi producent, na warunkach wskazanych w karcie gwarancyjnej. Reklamacje można również zgłaszać bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, jeżeli karta gwarancyjna na to pozwala.
  3. Reklamacje towarów z wyprzedaży

Produkty wyprzedażowe, oznaczone jako outlet, II gatunek lub wadliwe, mogą mieć drobne wady lub uszkodzenia. Klient powinien skontaktować się ze Sklepem przed zakupem, aby ustalić stan towaru.

Reklamacje na produkty z wyprzedaży nie obejmują wad i uszkodzeń, które zostały wcześniej zgłoszone przez Sklep przed zakupem towaru.